فروش نخود, مقالات

قیمت نخود کرمانشاه

خرید نخود عمده

خرید نخود عمده

قیمت نخود کرمانشاه ؛ سوال بسیاری از کسبه،افراد، شرکتها و تولیدی ها است.

نخود پر مصرف ترین و پرفروش ترین حبوبات است. نخود با خواص فراوانی که دارد یکی از سالم ترین غذاها به شمار می رود. 

انواع حبوبات در کشورمان تولید می شود . اما چون نیاز داخلی را تأمین نمی کند ناچار به واردات آن هستیم. از میان حبوبات تنها نخود است که در کشور به فراوانی کشت می شود و علاوه بر نیاز داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

استان های لرستان، کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه تولید کننده نخود هستند. استان کرمانشاه حدود 60 تا 70 درصد نخود داخلی را تولید می کند. نخود کرمانشاه به دلیل طعم  عالی، ظاهر مناسب و خوش پخت بودن  همواره خریداران خاص خود را دارد. 

قیمت نخود همواره در حال تغییر و تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. یکی از عوامل مهمی که بر قیمت روز نخود در بازار کرمانشاه تاثیر دارد کیفیت نخود است. از عواملی سبب کاهش یا افزایش قیمت  می شود می توان به اندازه نخود، میزان خرابی، یکدست بودن، طعم و رنگ نخود اشاره کرد.

نخود کرمانشاه دارای درجه بندی های کیفی مختلفی است که باعث می شود قیمت روز نخود در بازار کرمانشاه در نوسان و متغیر باشد. از این رو نخود درجه یک و ممتاز دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع است. برای اطلاع بیشتر در مورد عوامل مؤثر بر قیمت نخود کرمانشاه این مقاله را مطالعه کنید.

قیمت نخود به صورت فله و بسته بندی نیز بسیار متفاوت است. اگر جزو افراد، شرکت و یا کسب وکارهایی هستید که نخود را به صورت عمده تهیه می کنید از طریق شرکت ساران می توانید اقدام کنید. بهترین نخود موجود در ایران یعنی نخود کرمانشاه را با کیفیت و قیمت مناسب از شرکت ساران بخواهید.

برای ارتباط با مشاوران ما از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید:

تماس (از ساعت 9 تا 17) 09183236783

واتس اپ – تلگرام – ایتا – روبیکا 09023349633

ایمیل sarantrade.sale@gmail.com

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =