فروش نخود, مقالات

بهترین نخود فلافل

بهترین نخود برای فلافل کدام است؟

در سالهای اخیر روز به روز  علاقمندان فلافل افزایش می یابد.  این غذا بسیار محبوب و پرطرفدار است. زیرا فلافل طعم ملایم و عامه پسندی دارد. طرز پخت این غذا نیز بسیار راحت است.و تقریبا سالم ترین غذای فست فودی محسوب می شود.  در واقع فلافل، غذایی با اصالت لبنانی و یا مصری است.

فلافل در سراسر دنیا به عنوان یک غذای خیابانی پرطرفدار شناخته میشود. در ایران و به خصوص استان‌های جنوبی، فلافل یکی از محبوب‌ترین غذاها می باشد. فلافل جنوب نسبت به فلافل سایر مناطق ایران از طعم تندتری برخوردار است.

یکی از دلایل محبوبیت این غذا این است که بسیار کم هزینه است و شما می توانید با کمترین هزینه این غذا را تهیه کنید.  همچنین یک غذای مقوی است.  زیرا پروتئین بالای موجود در نخود به کار رفته در تولید فلافل؛  برای چندین ساعت به افراد احساس سیری می دهد. 

بهترین نخود فلافلی

فلافل یک غذای جهانی

نخود یکی از ترکیبات اصلی فلافل است. دقت کنید از نخود نپخته و به صورت خام برای تهیه فلافل استفاده کنید. اما حتما آن را یک شبانه روز بخیسانید و چندین بار آب آن را تعویض کنید.

شما می توانید با تهیه نخود خوب و بسیار مرغوب یک غذای بسیار عالی آماده کنید. نخود ریز کرمانشاه بهترین گزینه برای تولید فلافل می باشد. کرمانشاه خوشمزه ترین نخود جهان را تولید می کند. کشورهای هند، پاکستان و افغانستان، عراق و کشورهای امارات عمان و قطر از مصرف کنندگان نخود کرمانشاه هستند. نخود کرمانشاه در داخل کشور نیز از طرفداران زیادی برخوردار است.

شرکت ساران به عنوان یکی از تأمین کنندگان مطرح انواع نخود کرمانشاه ، نخود ریز کرمانشاه را به صورت عمده در سراسر کشور عرضه می کند . همچنین به کشورهای همسایه صادر می کند.

برای تهیه انواع نخود و به ویژه نخود ریز فلافلی کرمانشاه می توانید با شرکت ساران تماس بگیرید.

تماس 09183236783

ایتا – واتس اپ – روبیکا 09023349633

ایمیل sarantrade.sale@gmail.com

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =