مقالات

فروش بهترین نوع نخود در ایران

نخود کرمانشاه

بهترین نخود ایران

در این مقاله در مورد خرید و فروش بهترین نوع نخود در ایران مطالبی ارائه می کنیم.

 

فروش بهترین نوع نخود در ایران که تولید استان کرمانشاه است بسیار رایج است.

حبوبات در تامین پروتئین مورد نیاز بدن نقش ویژه ای دارند، ما امروزه شاهد افزایش مصرف این محصولات غذایی هستیم. این عامل باعث شده است که خرید عمده حبوبات  رشد قابل توجهی داشته باشد. با وجود اینکه حبوبات در چرخه غذایی مصرف پروتئین، پس از گوشت در رتبه دوم جای دارند و حتی ارزش غذایی بعضی از حبوبات هم‌ردیف و معادل مصرف گوشت می‌باشد؛ با این حال باز هم آمارها نشان می‌دهد که میانگین مصرف حبوبات در ایران تقریباً نصف کشورهای دیگر است.

 

خرید و فروش نخود ایرانی با بهترین قیمت بازار می تواند یک خرید عالی برای خریداران عمده باشد.بهترین نوع نخود با کیفیت بالایی در ایران به ویژه در کرمانشاه با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رسد.

خرید و فروش عمده نخودکرمانشاه رتبه اول در کشور را دارد و حرفی برای گفتن دارد. استان کرمانشاه  از نظر کشت رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است. و استان  های لرستان و کردستان رتبه دوم و سوم را دارند . با این حال حدود 60 درصد نخود کشور در استان کرمانشاه تولید و عرضه می شود.

نخود کرمانشاه به صورت عمده با قیمتهای متفاوتی عرضه می شود. سایز نخود، قاطی یا ترکیبی بودن نخود، امساله یا پارساله بودن نخود همگی باعث می شوند قیمت نخود متفاوت باشد. همچنین حجم سفارش نخود نیز بر قیمت آن تأثیر گذار است؛ هر چه حجم نخود بیشتری سفارش دهید بالطبع قیمت آن پایین تر خواهد بود. زیرا هزینه هایی جانبی وجود دارد با سفارش حجم بالای نخود، این هزینه ها سرشکن می شود و نخود با قیمت مناسب تری عرضه می شود.

بازرگانی ساران یکی از معتبرترین تأمین کنندگان نخود تولیدی کرمانشاه می باشد. برای تهیه و خرید نخود مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان ما از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید. بهترین نخود را با قیمت مناسب و در اسرع وقت برای شما ارسال می کنیم.

واتس اپ _ ایتا 09023349633

تماس در ساعات اداری 09183236783

ایمیل sarantrade.sale@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سیزده =