فروش نخود, مقالات

بهترین نخود مال کجاست

نخود کرمانشاه

بهترین نخود مال کجاست ؟

به نظر شما بهترین نخود مال کجاست ؟

در ایران بهترین نخود تولید کرمانشاه است. استان کرمانشاه به دشتهای وسیع کوهای بلند و زیبا و چشمه ها ی بزرگ آب شیرین  که به سراب معروف است مشهور است. از بین مواد غذایی روغن کرمانشاهی بسیار مشهور است . و از بین محصولات کشاورزی نخود کرمانشاه به دلیل خوش طعم بودن، زودپز بودن و همچنین خوشرنگی و ظاهر زیبا در سراسر کشورمان و در بین کشورهای دیگر از جمله پاکستان افغانستان ازبکستان عراق امارات و… مشهور است و همواره خواهان زیادی دارد .

دشتهای وسیعی در استان کرمانشاه وجود دارد که به دلیل حاصلخیزی این دشتها ساکنین زیادی از مردم در آنجا زندگی می کنند.  این مناطق دارای روستاهای بی شمار و شهرهای کوچک و بزرگ است. استان کرمانشاه دارای چند نوع آب و هوای سرد معتدل و گرمسیری است. در مناطق گرمسیری استان امکان دو بار کشت زمین های کشاورزی وجود دارد.

از بزرگ ترین دشت های استان کرمانشاه دشت کرمانشاه ، دشت روانسر و ماهیدشت است. محصولات کشاورزی زیادی در استان خوش آب وهوای کرمانشاه تولید می شود. بیشترین محصول این استان گندم ذرت نخود عدس باقالی و لوبیا است. نخود از مهم ترین محصولات تولیدی استان و یک محصول صادراتی است . 

با توجه به مطالب بالا دانستید که بهترین نخود مال کجاست !

نخود همواره جایگاه مهمی در تامین غذای انسان ها دارد. زیرا سرشار از انواع مواد معدنی ویتامین و پروتیین است. نخود از هزاران سال پیش در این دیار کشت شده است و کشاورزان این منطقه تجربیات بسیار زیادی در کاشت داشت و برداشت نخود دارند. کشاورزان همچنین از تکنولوژی و دانش روز از بذر و کود گرفته تا ماشین آلات پیشرفته کشاورزی بهره می برند تا محصولی باکیفیت تر و در حجمی بیشتر تولید کنند.

 

شرکت ساران یکتا الیپی واقع در استان کرمانشاه نخود این استان را تأمین و به سراسر کشور ارسال و همچنین به کشورهای دیگر صادر می کند.

برای تهیه نخود با کیفیت کرمانشاه در انواع و سایزهای مختلف به صورت عمده و تناژ با مشاوران شرکت ساران تماس بگیرید یا پیام دهید.

تماس در ساعات اداری 09183236783

واتس اپ _ ایتا _ 09023349633

ایمیل sarantrade.sale@gmail.com 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =