مقالات

خرید نخود عمده آنلاین

خریدفروش نخود عمده آنلاینبرای خرید نخود به صورت عمده و آنلاین می توانید از طریق تامین کنندگان معتبر اقدام کنید.

بازرگانی ساران یکی از معتبرترین فروشندگان نخود عمده به صورت آنلاین است. نوع نخود و حجم سفارش خود را از طریق راه های ارتباطی  موجود در سایت به ما اعلام کنید. در هر جای ایران و جهان باشید با کیفیت ترین نخود برای شما در اسرع وقت ارسال می شود.

 


نخود یکی از پرمصرف ترین حبوبات در ایران، خاورمیانه و کشورهای حوزه مدیترانه می باشد. نخود کرمانشاه با کیفیت ترین نخود در ایران است و ارزش صادراتی دارد .

 مجموعه بازرگانی ساران می تواند انواع مختلف نخود مورد نیاز شما را با قیمت های بسیار مناسب و در حجم بالا برایتان فرآهم کند و شما را در تهیه مرغوب ترین نخود تولید کرمانشاه یاری رساند. دیگر مثل گذشته نیازی به حضور و خرید حضوری نیست و می توانید آنلاین سفارش خود را نهایی کنید.


شما چه در ایران باشید چه در خارج از ایران؛ با ثبت سفارش خود از طریق سایت می توانید با اطمینان خرید خود را نهایی کنید.

نخود کرمانشاه در انواع و سایزهای مختلفی وجود دارد.

ما در بازرگانی ساران نخود را از کشاورز خریداری می کنیم. سپس آن را بوجاری و دانه بندی می کنیم. بر اساس نیاز مشتریان بسته بندی می کنیم سپس با باربری معتبر ارسال می کنیم.

انواع نخود کرمانشاه برای سفارش آنلاین:

نخود سایز 10 بزرگترین نخودی است که در ایران تولید می شود.

سایز 8و9 نیز که به آن نخود آبگوشتی  نیز می گویند؛ تولید می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

نخود سایزهای 7و8و9 نیز سه خان نامیده می شود . گاهی این ترکیب با سایز 6-7-8 تولید می شود.

برای تهیه غذاهایی مانند فلافل و حمص که در کشورهای عربی رایج است از نخود سایز ریز یعنی سایز5و6 که به نخود فلافلی مشهور است استفاده می شود.

نخود شکسته یا لپه نخود نیز وجود دارد ؛ این محصول طی فرآیند بوجاری و دانه بندی شکسته می شود.  آن را جدا می کنند و رای فروش بسته بندی می کنند.. این محصول برای درست کردن فلافل و یا جایگزین لپه های ریز و رایج استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده و آنلاین نخود  و فروش و صادرات این محصول اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف ایران یا برای صادرات با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کارشناسان بازرگانی ساران

09023349633 واتس اپ – ایتا

989023349633+

09183236783 تماس

ایمیل sarantrade.sali@gmail.com

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =