مقالات

قیمت نخود کرمانشاه 1403

قیمت نخود کرمانشاه 1403

 

قیمت نخود کرمانشاه در فروردین سال 1403 به شرح زیر است:

نخود سایز 9 و 10 ⇐62

 سایز 8 و 9 ⇐ 55 

نخود سایز 7و 8و 9 درجه یک ⇐ 53

 سایز 7 و 8 و 9 درجه دو ⇐ 49.5

نخود سایز 6 و 7 و 8 و 9 ⇐ 47.5

خرید نخود عمده

بهترین نخود ایران

نخود با کیفیت و طعم عالی و زودپز کرمانشاهی در کشورمان ایران همواره پرطرفدار و پرفروش است. هزاران سال است که در دشتهای وسیع و حاصلخیز کرمانشاه نخود کاشت می شود .تجربه کشاورزان این منطقه در کشت نخود باعث شده محصول باکیفیتی برداشت کنند.

نخود کرمانشاه علاوه بر تأمین نیاز داخلی به کشورهای دیگری از جمله عراق، پاکستان، افغانستان، عمان و امارات صادر می شود.

البته نخود کرمانشاهی برای تولید لپه مناسب نیست زیرا لپه از نوعی نخود ریز به رنگ قرمز یا سیاه تولید می شود. و به دلیل محدود بودن تولید نخود مخصوص لپه در کشورمان ناچار به واردات نخود لپه از کشورهای دیگر است. 

نخود کرمانشاه در مزرعه در سایزهای مختلفی برداشت می شود. بعد از شن گیری و بوجاری توسط دستگاه های مخصوصی در سایزهای مختلفی دانه بندی می شود. معمولا نخود سایز 10 و 9 یا سایز 9 و 8 یا 7و8و9و یا 6و7و8و9 یا 5و6 و4و5و6 با هم دانه بندی می شوند.

نخود از حبوبات پرمصرف در رژیم غذایی مدیترانه و خاورمیانه است و منبع غنی از پروتئین گیاهی و مواد معدنی است و یک ماده غذایی غنی محسوب می شود. 

حبوبات به ویژه نخود دارای ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و پروتئین هستند. نخود به مدیریت و کنترل وزن، تنظیم قند خون و سلامت مغز کمک می کند . این محصول همچنین ریسک ابتلا به بیماری های مزمن مانند: بیماری قلبی و سرطان را کاهش دهد. از این رو روز به روز مصرف آن در رژیم غذایی سالم، ورزشکاران، گیاهخواران وحتی عموم خانوار افزایش یافته است و علاوه بر استفاده در غذاهای سنتی مانند آبگوشت و آش در انواع سالاد، خمیر نان و دسرها استفاده می شود. 

تأمین نخود کرمانشاه به صورت عمده و تناژ را از شرکت ساران تأمین کننده نخود کرمانشاه بخواهید.

برای تماس با کارشناسان فروش ما از راه های ارتباطی اقدام کنید :

تماس ( از ساعت 9 صبح تا 5 عصر) 09183236783

واتس اپ – تلگرام- ایتا -روبیکا – 09023349633

ایمیل sarantrade.sale@gmail.com

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =