فروش نخود, مقالات

بهترین نخود برای فلافل

بهترین نخود فلافلی کدام است؟! اگر تولیدی فلافل یا فست فودی و فلافلی دارید این مقاله را حتما بخوانید..

نخود فلافلی

 

 در بین انواع نخود، بهترین و مرغوب ترین نوع نخود برای فلافل نخود ریز کرمانشاه می باشد. نخود کرمانشاه بسیار خوش طعم وخوش پخت است.

نخودی که از مزارع کرمانشاه برداشت می شود  سایزهای 4 تا 10 میلی است. نخودهای سایز درشت تر از سایز 7 تا 10 برای غذاهایی مانند آبگوشت، آش، نخود آب و سایر انواع آشها و خورش های محلی استفاده می شود.

نخود ریز دارای سایز  4 تا 6 میلی است. بهترین نخود مناسب برای فلافل همین نخود ریز می باشد. از آنجاییکه مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای تهیه غذاها ، در کیفیت و طعم آن بسیار مؤثر است؛ نخود مرغوب و با کیفیت و خوش طعم کرمانشاهی نیز در کیفیت تولید نهایی فلافل بسیار مهم است. اولویت اول برای مصرف کننده نهایی طعم و کیفیت پخت فلافل است.

تهیه فلافل از نخود بهاره کرمانشاهی بسیار عالی است زیرا با خیساندن در آب بسیار حجیم می شود و فلافل نرم و خوش مزه ای به دست میدهد. اما چون قیمت این نوع نخود حداقل 50 تا 100 درصد از نخود ریز بالاتر است؛ تولید کنندگان فلافل ترجیح می دهند از نخود ریز کرمانشاه استفاده کنند.

نخود شکسته درجه یک نیز برای تولید فلافل استفاده می شود . این محصول طی فرآیند بوجاری و دانه بندی نخود و عمدتا از شکسته شدن نخود سالم به دست می آید. و از قیمت پایین تری نسبت به نخود ریز فلافلی دارد. اما چون تولید نخود شکسته بسیار محدود است؛ تأمین آن اندکی زمانبرتر است.

شرکت ساران به عنوان تأمین کننده نخود کرمانشاه می تواند نخود فلافلی مورد نیاز تولیدی یا فست فودی و فلافلی شما را تأمین کند .

کیفیت بالا، تمیزی بار ، ارسال سریع انواع نخود کرمانشاه تعهد ماست.

از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان شرکت ساران تماس بگیرید.

تماس از ساعت( 9 صبح تا 5 عصر) 09183236783

تلگرام – واتس اپ – ایتا – روبیکا 09023349633

 ایمیل sarantrade.sale@gmail.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 18 =