مقالات

قیمت نخود کیلویی

قیمت نخود به صورت کیلویی یکی از سوالات پرتکرار خریداران نخود به صورت کیلویی یا فله است.

خریداران کیلویی نخود که مصرف کننده ی آن می باشند دنبال نخود با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. فروشندگان عمده نیز دنبال قیمت دقیق فروش آن به صورت کیلویی در بازار هستند.

 

 

در واقع نخود یکی از پروفروش ترین و پرمصرف ترین حبوبات در میان مردم ایران است. زیرا در غذاهای اصیل ایرانی مانند  آبگوشت و آش استفاده می شود.. مصرف نخود در این غذاهای اصیل نشان از قدمت چندین هزار ساله ی تولید و مصرف نخود در کشورمان ایران دارد.

مصرف نخود در سال به مقدار قابل توجهی بالا می باشد. و به همین دلیل خرید نخود و یا فروش آن نیز از رونق بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید حجم بزرگی از نخود کشورمان از استان کرمانشاه تامین می شود. استان کرمانشاه تولید کننده ی یکی از بهترین نخودهای کشورمان ایران و حتی جهان می باشد.

مصرف نخود 

حبوبات در رژیم غذایی سالم و گیاهی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. زیرا غنی از پروتئین می باشند. البته نوع حبوباتی که خریداری می کنید نیز بسیار مهم است. به طور قطع نخود گل سرسبد حبوبات است. اگر به دنبال یک نخود مرغوب هستید قطعا نخود تک خان کرمانشاه را می شناسید.

نخود تک خان کرمانشاه علاوه بر اینکه درشت سایز است و حدودا 10 میلی متر قطر دارد از طعم و مزه عالی برخوردار است. همچنین بسیار خوشپخت و به اصطلاح پزا است. این نوع نخود نسبت به سایر انواع نخود از قیمت بالاتری برخوردار است. زیرا علاوه به ویژگی هایی که به آن اشاره کردیم؛ تولید محدودتری نسبت به سایر انواع نخود دارد. هر چه حجم تولید محصولی محدودتر باشد قیمت بالطبع بالاتر است. 

اما پرمحصول ترین و پرفروش ترین نخود کرمانشاه نخود سه خان است. این نخود عمدتا از سه سایز 7و8و9 میلی متری ترکیب شده است. 

دقت کنید که در مزرعه انواع نخود از سایزهای ریز و فلافلی تا سایز 10 میلی به صورت ترکیبی برداشت می شود. بعد از برداشت نخود از مزرعه از طریق دستگاه های مختلفی مانند دستگاه شن گیری و  و دستگاه بوجاری و یا سورت لیزری؛ نخودها تمیز و دانه بندی می شود.

برای خرید نخود به صورت کیلویی و با قیمت مناسب از فروشندگان معتبر محله خود یا به صورت اینترنتی اقدام کنید و اولویت اول شما نخود تک خان کرمانشاه باشد. تا از ظاهر زیبا و هچنین پختن و خوردن آن لذت ببرید. و مواد مقوی را به بدن خود برسانید.

شرکت ساران تأمین کننده نخود کرمانشاه در ایران و کشورهای همسایه می باشد. نخود را فقط به صورت عمده و تناژ تأمین می کند.

برای خرید نخود کرمانشاه برای مصرف داخل یا به منظور صادرات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس از ساعت 9 صبح تا 5 عصر  09183236783

واتس اپ – تلگرام – روبیکا – ایتا 09023349633

ایمیل sarantrade.sale@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =