فروش نخود, مقالات

خرید نخود عمده

خرید نخود عمده با کیفیت و قیمت مناسب یکی از دغدغه های صنایع غذایی و توزیع کنندگان مواد غذایی است.

نخود یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین حبوبات جهان است. و خرید و فروش آن به صورت عمده تقریبا در سراسر دنیا رواج دارد.

بازرگانی ساران یکی از تأمین کنندگان عمده نخود در ایران می باشد. نخودی که بازرگانی ساران تأمین می کند محصول استان کرمانشاه است. برای خرید نخود مورد نیاز خود به صورت عمده سفارش خود را از طریق راه های ارتباطی زیر به کارشناسان ما اعلام کنید.

تماس 09183236783

واتس اپ – ایتا 09023349633

ایمیل sarantrade.sale@gmail.com

کرمانشاه را خاستگاه نخود دانسته اند و به دلیل شرایط اقلیمی مناسب، با کیفیت ترین نخود ایران را تولید میکند. کیفیت نخود کرمانشاه در سطح جهانی نیز مطرح است. زیرا از طعم بسیار خوب و ظاهر زیبایی برخوردار است و بسیار خوش پخت می باشد. نخود یکی از محصولات صادراتی استان کرمانشاه است.

نخود کرمانشاه رنگ کرم روشن یا تیره دارد. و در سایزهای مختلفی دسته بندی می شود.

نخود تک خان یا درشت سایز : این نخود 10 میلی متری است و درشت ترین نخود تولید شده در ایران است. از هر 1000 کیلو نخودی که از مزرعه برداشتمی شود 100 کیلو نخود درشت سایز 10 به دست می آید. یعنی در واقع در بهترین حالت فقط 10% نخود تولیدی نخود تک خان سایز 10 است.

دو خان : نخود دو خان از 2 سایز ترکیب شده است. که میتواند سایز 9 و10 یا سایز 8 و9 باشد. و گاهی سایز 7و 8.

سه خان : نخود سه خان از ترکیب 3 سایز نخود ترکیب می شود. مثلا 7و8و9 – یا 6و7و8.

چهارخان : از ترکیب 4 سایز نخود به دست می آید. مثلا 5و6و7و8 یا 6و7و8و9.

نخود ریز یا همان نخود فلافلی : که از ترکیبی نخود در سایزها 4 و5و6 و گاهی 7 است.

نخود خرمنی : نخودی است که از کشاورز خریداری می شود . معمولا آن را در کیسه های 50 یا 60 کیلویی بسته بندی می کنند و حاوی کلوخ، کورک و … است . این نوع نخود ارزان تر است. اما برای بوجاری و سایزبندی کردن آن نیاز به صرف هزینه است.

برای خرید عمده نخود، علاوه بر سایز، باید موارد دیگری را نیز در نظر داشت. مانند تازه بودن نخود، امساله یا پارساله بودن نخود. همچنین حجم خرید نخود هر چه بالاتر باشد، قیمت آن پایین تر است. معتبربودن شرکتی که از آن خرید می کنید را همواره مد نظر داشته باشید. بازرگانی ساران را برای خرید عمده نخود می توان یکی از معتبرترین مراکز فروش عمده نخود کرمانشاه دانست.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =