مقالات

صادرات نخود ایران

نخود صادراتی ایران عمدتا تولید استان کرمانشاه است . نخود ایران  بیشتر به کشورهای پاکستان، افغانستان عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود.

ایران ششمین کشور صادرکننده نخود در سطح جهانی به شمار می آید. استان کرمانشاه به علت دارا بودن آب و هوای مناسب برای کشت نخود بزرگترین تولید کننده نخود در ایران است. نخود کرمانشاه بسیار خوش طعم و زودپز می باشد و از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. همین دلایل باعث شده علاوه بر مصرف داخلی در بین کشورهای دیگر نیز خواهان داشته باشد.

نخود با کیفیت کرمانشاه همواره مورد توجه بازارهای جهانی بوده و عمدتا به کشورهای همسایه صادر می شود.

نخود صادراتی کرمانشاه

باید این نکته را در نظر داشت که کشورهایی مانند هند، کانادا و آمریکا نیز به این کشورها صادرات نخود دارند. این کشورها رقیب ایران در صادرات نخود هستند و باید از نظر کیفیت نخود و قیمت آن با این کشورها رقابت کرد.

نخود جزو حبوبات خشک است و می توان آن را  برای مدت طولانی بدون اینکه خراب شود نگه داشت. همچنین نخود یکی از پرخاصیت ترین حبوبات است و نقش مهمی در تغذیه و در رژیم غذایی سالم  دارد. اخیرا ورزشکاران نیز آن را نسبتا زیاد مصرف می کنند زیرا سرشار از پروتئین است و نقش مهمی در تقویت عضلات بدن دارد. نخود همچنین در تغذیه کودکان در حال رشد و افراد سالمند نیز مهم است زیرا سرشار از پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی است. نخود همواره در غذاهای اصیل مردم خاورمیانه و  غذاهای مدیترانه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

همه ی این ویژگی ها  باعث شده است که نخود محصول مناسبی برای خرید و فروش وصادرات باشد.

 

شرکت بازرگانی ساران تأمین کننده نخود کرمانشاه می باشد. در کرمانشاه نخود در سایزهای ۱۰ – ۹و۱۰ -۸و۹- ۷و۸و۹ و همچنین سایز ریز فلافلی دانه بندی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده نخود کرمانشاه برای مصرف داخلی و یا به منظور صادرات  با ما تماس بگیرید.

واتس اپ – ایتا – روبیکا ۰۹۰۲۳۳۴۹۶۳۳

تماس از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر ۰۹۱۸۳۲۳۶۷۸۳

ایمیل sarantrade.sale@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =